Palm Trees At Sunset

Conni Schaftenaar

|

#12 of 400

|

Palm Trees At Sunset Painting

Comments

Post a Comment

Conni Schaftenaar  1 Day Ago

Zeeland, MI - United States

Thanks to the group ART - It Is Good For You for the feature on 7/24/2021!

Conni Schaftenaar  19 Days Ago

Zeeland, MI - United States

Thx, Laurel!

Laurel Adams  19 Days Ago

Danville, KY - United States

…v…best to you, my friend…soft and gorgeous

Conni Schaftenaar  21 Days Ago

Zeeland, MI - United States

Thanks, A!

A Hillman  21 Days Ago

Everett, WA - United States

Great! L/F/Pinterest

Conni Schaftenaar  28 Days Ago

Zeeland, MI - United States

Yes, this was ALL your fault, Laurel! LOL, what fun, glad you bugged me to dig out this old painting!

Laurel Adams  28 Days Ago

Danville, KY - United States

…v…this is the one that started it all…gorgeous! Best to you Conni

Conni Schaftenaar  29 Days Ago

Zeeland, MI - United States

Thanks to the group Art - It Is Good For You for the feature on 6/25/2021!

Zeeland, MI - United States

Oh, nice, Sarah! You've given me a craving! LOL! Thanks so much!

Quakertown, PA - United States

Simply beautiful, Conni! The colors are delicious. They're the colors of summer and...I dunno...sorbet! Yep, delicious. L/F

Zeeland, MI - United States

Appreciate it, Georgia!

Toronto, ON - Canada

Ubercool.

Zeeland, MI - United States

Thanks so much, Laurel - it's all YOUR fault!!!! LOL!

Danville, KY - United States

This ethereal beauty birthed a WONDERful series, Conni…so beautiful

Zeeland, MI - United States

Thanks to the group Midwest America Artists for the feature on 6/22/2021!

Zeeland, MI - United States

Thanks, Claudia! much appreciated!

Ocala, FL - United States

This is wonderful, Conni! Love the rhythm and the beautiful colors. l/f

St. Louis, MO - United States

Congratulations!!! Your beautiful artwork has been featured on the Homepage of the group: Lyrical Trees - Vibrant Wavelength Of Color! You are invited to post this featured artwork within the Discussion Board Titled: ARCHIVED HOME PAGE FEATURES HERE PLEASE - 2021 ONLY FEATURES

Thanks so much, Genevieve!

Zeeland, MI - United States

Thanks, Laurel - this began our "play" today!

Danville, KY - United States

LOVE, Love, love this, Conni!…YAY

SYDNEY, NS - Australia

You're a deft/beautiful 'hand' with watercolor, Conni!......Love this, f.v..........compliments, VIVA

you are so kind, VIVA! Thanks so much!

Passaic, NJ - United States

Wonderful pastel colors, Conni! Read with interest the technical approach to the watercolor. L/F

Thanks so much, John!

Post a Comment